Längesen

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inte kunnat logga in med min Iphone och det har varit för jobbigt att starta datorn...
Men nu är jag tillbaka. Har haft det lite jobbit ett tag, varit jättestressad pga jobb och det värsta av allt; Latina har skadat sig. Hon är halt på höger bak. Tur att jag har en bra veterinär som har hjälpt och stöttat mig. Hon har inte riktigt kommit fram till vad det kan bero på, men vi misstänker att det har hänt något i hagen. Så nu har jag försökt pyssla om min finaste på bästa sätt, sjukhage, varierat med beta för hand och mycket ryktning.
Jag är helt förkrossad över det här, jag vill att hon ska må bra! Imorgon har vi tid på Ultuna för en ordentlig hältutredning. Hoppas verkligen att dom hittar var felet är så att man kan börja behandla.
Håll tummarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0