Blandade känslor

Sista dagen på mitt dagjobb. Skönt med lite ledigt men tråkigt att inte träffa mina fina kollegor. Men snart får jag nya, då jag ska jobba med ridlägerverksamhet i sommar på Säva.
Har tömkört Latina idag. Hon var så fin. Har inte tränat så mycket på tömkörning förut, men det är superkul. För att inte säga hur mycket motion man får. Vi körde mycket raka spår, dvs längs fyrkanten. ( märkligt att det kallas fyrkant, då det egentligen är en rektangel. ) Med det sagt matte sprang i takt i både trav och galopp på 20•40!
Vi ryttare borde göra sånt här oftare.
Imorgon ska jag åka och titta på Stömsholmstävlingarna. Titta på bra ridning, fina hästar och få lite inspiration.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0